בית ספר של אלופים

הצטרפו למשפחת הקראטה שלנו!

אודות
אם חיפשת מקום שהוא בית לקראטה איכותי, שמדגיש את האומנות שבלחימה, מחנך לשליטה עצמית וערכים ומנוגד לאלימות - דוג'ו מרכז קראטה רוקח הוא המקום עבורך.

הדוג'ו בהנהלת ליאת ומשה רוקח פועל מאז שנת 1996 ומהווה את אחד ממוקדי הקראטה הגדולים והמקצועיים ביותר בישראל, בעל ותק ומוניטין רב שנים.

במרכז מתקיימים אימונים מדי יום ובמהלך כל השבוע אימונים לילדים/ות נוער ובוגרים/ות ואפילו לבני הגיל השלישי! כמו גם אימונים אישיים לכל הגילאים.

לצד האימונים השוטפים מתקיימות תחרויות, בחינות ושלל אירועים ופעילויות חברתיות וכן מסלול הישגי לספורטאים.ות ברמה ארצית וכן ייצוג מדינת ישראל בזירה הבינלאומית.

באתר החדש שלפניכם תמצאו מידע על הדוג'ו, המאמנים, הכיתות השונות, שעות האימונים וכן מידע מקצועי רב.

משה רוקח

מנהל ומאמן ראשי

דאן 6, מייסד ומנהל מרכז קראטה רוקח. יו"ר איגוד ישראלי לקראטה מסורתי ומאמן נבחרת ישראל בקראטה מסורתי. בעל ניסיון רב שנים באימון כיתות ילדים, נוער ובוגרים, מאמן אישי וממציא ומפתח מיזם "קראטה על כסאות" לגיל השלישי. זכה מס' פעמים בתואר מאמן מצטיין מטעם עיריית נתניה.

ליאת רוקח

מנהלת ומאמנת

דאן 4, מאמנת ותיקה במרכז. ס' אלופת עולם במקצה קאטה, ענף קראטה מסורתי 2017. שופטת בינ"ל, דוברת איגוד ישראלי לקראטה מסורתי ומרכז קראטה פולג-רוקח. נציגת ענף הקראטה בקמפיין המאמנים של דנונה 2019 ובפרויקט לוח השנה "מעבירות את זה הלאה" (יחד עם מיה) של אתנה ומשרד התרבות והספורט.

גילעד רוקח

מאמן

דאן 3, אלוף האלופים בקראטה מסורתי לשנת 2023. בעל תארים בינ"ל באליפויות קראטה מסורתי WTKF, אלוף עולם ואירופה במקצי קאטה וקרבות. חבר נבחרת ישראל בקראטה WKF. זוכה מדליית כסף במשחקי המכביה 2022 בענף הקראטה. זכה מס' פעמים בתואר ספורטאי מצטיין מטעם עיריית נתניה.

מיה רוקח

מאמנת

דאן 2, בעלת תארים בינלאומיים רבים: אלופת עולם ואירופה בקראטה מסורתי ברציפות מאז 2014. מיה היא אלופת המכביה לשנת 2022 ואלופת ישראל, חברת נבחרת ישראל בקראטה. זכתה מספר פעמים בתואר ספורטאית מצטיינת מטעם עיריית נתניה.בעלת ניסיון רב בהדרכת קראטה לילדים ולנוער.

קראטה למבוגרים/ות

בואו להגשים חלום ילדות או להמשיך להתאמן מהמקום שהפסקת בכיתות הבוגרים/ות שלנו. בואו לפתוח את היום בכיתות הבוקר או לנקות את הראש אחר העבודה, בדוג'ו אמיתי באווירה נעימה וחברית. בואו ללמוד אומנות לחימה מעניינת ומאתגרת ובנוסף לשפר את הבריאות ואת הכושר הגופני.

קראטה לילדים/ות

בדוג'ו שלנו כל אימון הוא מסיבה. לצד מקצועיות האימונים ורכישת כלים להגנה עצמית, הילדים משפרים את הכושר הגופני, את היציבה ואת הבריאות הכללית אבל גם ובעיקר את הבטחון העצמי ואת יכולת הריכוז, כל זה בחברה טובה עם ילדים.ות כמותם. פשוט כייף לבוא להתאמן!

קראטה לנוער

אימוני הקראטה מקנים לבני הנוער כלים להגנה עצמית, דבר חיוני, לצערנו, בימים אלו. האימונים מסייעים לפיתוח תחושת הערך העצמי וכתוצאה שיפור הבטחון העצמי, כמו גם שיפור הכושר הגופני והיציבה. כל זאת בקבוצת שווים המחייבת את בני הנוער לאינטראקציה בינאישית המשפרת את מצב הרוח.

נבחרת קראטה הישגית

במרכז קראטה רוקח קיימת נבחרת הישגית למצטיינים. חבריה משתתפים בתחרויות בארץ ובחו"ל. הדרישות בנבחרת הן גבוהות והאימונים קשים, אבל הנחישות וההשקעה, של הספורטאים והמאמנים, משתלמת, חברי הנבחרת ההישגית מגיעים להישגים ברמה ארצית ובינלאומית וקוטפים מדליות.

הרצאות וסדנאות לחברות וארגונים

הרצאות, סדנאות גיבוש וסדנאות מנהלים לחברות הייטק וארגוני עובדים בהתאמה לצרכי הארגון. ההרצאות והסדנאות שלנו הן יחודיות מסוגן, משלבות אימון חוויתי ומהנה עם ערכים ורעיונות שישפרו את יכולות העבודה והניהול של העובדים/ות ויפתחו בפניהם/ן עולם חדש, שונה לחלוטין ממה שהעלו בדעתם/ן.

קראטה לנערות ולנשים

אימוני קראטה לנערות ולנשים - בקבוצות משולבות, בקבוצות נפרדות או באימונים אישיים. הקראטה מתאים מאוד לנשים: בהקניית כלים להגנה עצמית בעת הצורך, בשיפור הביטחון העצמי, הכושר הגופני, השליטה הפיזית והמנטלית ויכולת קבלת החלטות בזמן אמת.

קראטה לגיל ה-3

קראטה על כסאות או קראטה לגיל השלישי הוא יוזמה ופיתוח מיוחדים של סנסאי משה רוקח, שמשכיל להתאים את תרגילי הקראטה במיוחד לגילאים אלו, בדגש על בריאות ועל מה שכן אפשר לעשות. תתפלאו עד כמה הקראטה טוב ובריא ותגלו שאין דבר נפלא יותר מאשר להעז ולהתחיל משהו חדש בגיל מתקדם.

קראטה-טף

כיתת קראטה מיוחדת לגילאים הצעירים מאוד (4-5) המשלבת בין לימוד יסודות הקראטה תוך התאמה לגיל הצעיר. אימון הקראטה מסייע בפיתוח יכולות מוטוריות, סדר, משמעת, הקניית ערכים והבנה של מבנה ומסגרת אימון. הצבת גבולות מצד אחד והרבה כייף והנאה מן הצד השני.

שעותראשוןשנישלישירביעיחמישישישי
08:30-09:30נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
נוער ובוגרים/ות
כל הרמות

נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
11:30-13:00




נבחרת נוער
17:00-18:00

ילדים
גילאי 5-7

ילדים
גילאי 5-7

17:30-19:00


נבחרת ילדים

18:00-19:00ילדים
גילאי 8-12
ילדים
גילאי 8-12
ילדים
גילאי 8-12

ילדים
גילאי 8-12

19:00-20:00

נוער ובוגרים כל הרמות



19:00-20:30
19:00-20:00
נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
19:00-20:30
נוער ובוגרים/ות
מתקדמים/ות


19:00-20:00
נוער ובוגרים/ות
כל הרמות
19:00-20:30
נוער ובוגרים/ות
מתקדמים/ות

סניף ראשי - מרכז קראטה פולג

  • הצורן 4, נתניה, ישראל